در هنگام خرید لوازم اتاق خواب چه نکاتی مهم است
تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
نویسنده : kimiagar

اتاق خواب شاید مهمترین قسمت خانه باشد. این احتمالاً مکانی است که در آن کار می کنید ، کمی وقت برای خود دارید و در پایان روز در آنجا استراحت می کنید.
اتاق خواب از آنجایی که محل استراحت و خواب است بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، یک خواب راحت و دل‌انگیز انرژی مضاعفی برای انجام کارهای روزمره در اختیار انسان قرار می‌دهد، بنابراین بهتر است که شرایط و لوازم اتاق خواب به گونه‌ای فراهم شود تا نهایت آرامش و ایمنی برای یک خواب و استراحت کامل در اختیار شما قرار گیرد.
از آنجایی که اتاق خواب جایی است که شما بیش از یک سوم زندگی خود را در آن می گذرانید (با فرض اینکه روزانه هشت ساعت می خوابید) ، درست است که شما به آنچه داخل آن می گذارید بسیار فکر کنید. لوازم مثل یک گردنبند طلا در اتاق می باشد.

نکات مهم هنگام خرید وسایل اتاق خواب


در اینجا چندین نکته وجود دارد که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب در نظر بگیرید:

1. تم

قبل از خرید مبلمان ، بهتر است موضوعی را انتخاب کنید که دوست دارید اتاق خواب شما داشته باشد. موضوع احساس کلی اتاق خواب شماست. آیا دوست دارید از نوع اتاق خواب قبلی انفجار داشته باشید یا یک اتاق مدرن تر که مطابق با زمان باشد؟ یا شاید شما بیشتر به یک رویکرد مینیمالیستی یا نوعی که همه چیز را تنگ ترجیح می دهد تمایل دارید؟

بسته به تنظیمات کاربر ، موضوع اتاق خواب به وضوح متفاوت است. برخی ترجیح می دهند که همان موضوع کلی خانه باشد. برخی دیگر از نوع ماجراجویانه تری هستند و می خواهند موضوع تفاوت فاحشی با بقیه خانه داشته باشد.

نگران این نباشید که دیگران ممکن است در مورد موضوع اتاق خواب شما فکر کنند. به هر حال این اتاق خواب شماست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. همانطور که می گویند اتاق خواب در نهایت بازتاب خود شماست.

2. فضای موجود

این واضح است که اساسی ترین چیزی است که باید قبل از تصمیم به خرید هر چیزی در نظر بگیرید. به هر حال ، نوع مبلمان شما همیشه به میزان فضای موجود برای آن بستگی دارد. آیا تختخواب به اندازه یک کینگ برای اتاق خواب از نوع استودیویی مناسب است؟ از دیدگاه یک شخص منطقی ، ممکن است بهترین تصمیم نباشد. با توجه به فضای محدود موجود ، یک تخت یک نفره خوب بهترین گزینه شماست. شما می توانید شب راحت بخوابید و آزادی حرکت را در اتاق تضعیف نکنید.

با توجه به فضای موجود ، میزهای کنار تخت بزرگ نیز نباید گزینه ای باشند. ممکن است بهترین خرید میزهای کنار تخت خواب باشد که فضای زیادی را اشغال نکنند.

 نکاتی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق خواب خود در نظر داشته باشید

3. بودجه

قبل از خرید هرگونه مبلمان برای اتاق خواب خود ، باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. منطقی نیست که همه پول خود را روی یک تخت به اندازه یک پادشاه دمیده و دیگر چیزی برای خرید کمد ، جایی که قرار است لباس شما باشد ، باقی نماند.

تمام پول خود را صرف یک کمد بزرگ نکنید ، و سپس چیزی برای یک تخت ، که مسلماً مهمترین مبلمان اتاق خواب است ، باقی نگذارید. در واقع راهی وجود دارد که می توانید همه آن چیزها را بخرید بدون اینکه دیگری را فدا کنید. نکته اصلی این است که به جستجوی گزینه های ارزان تر ادامه دهید.

توجه داشته باشید ، شما همیشه ملزم به یافتن مبلمان خوبی هستید که دوست دارید و همچنین در بودجه اختصاص یافته شما باشد.

بیشتر بخوانید: چسب کاشی پودری ، بوتاکس پیشانی ، انتخاب لباس مناسب محل کار ،

4. مشخصات مبلمان

بنابراین مبلی که مشاهده کردید اندازه مناسبی برای اتاق خواب شما از نوع استودیو دارد ، متناسب با تم مدرنی که می خواهید و در بودجه شماست. قبل از اینکه متعهد به خرید آن شوید ، مطمئن شوید که مشخصات زیر را دارد:

راحتی: این امر در درجه اول مربوط به تختخواب یا صندلی است که می خواهید کنار میز کار خود در اتاق خواب قرار دهید. سبک مهم است ، اما این کاملاً نباید به قیمت راحتی شما باشد.
یک تخت مدرن به اندازه یک پادشاه چه فایده ای دارد که اگر همیشه بعد از خوابیدن روی آن کمر درد داشته باشید؟ چه فایده ای دارد که صندلی چوبی متناسب با تم اتاق شما باشد اگر بعد از مدت طولانی نشستن روی آن دچار اسپاسم عضلات شوید؟

نکته اصلی این است که وقت خود را صرف جستجوی مبلمان با ظاهری عالی کنید که همچنین به راحتی راحتی مورد نیاز شما را فراهم می کند.

● ماندگاری: به خاطر داشته باشید مبلمان خریداری شده شما باید با دوام نیز باشد. تختی که خریداری می کنید بعد از چند بار خوابیدن روی آن نباید شکسته شود. صندلی انتخابی شما باید بتواند در طول روز چندین بار در برابر نشستن روی آن مقاومت کند. شما باید بتوانید درهای کمد خود را به راحتی و برای مدت زمان طولانی ببندید و باز کنید.
نکته مهم در تصمیم گیری صحیح ، تحقیق قبلی است. با خواندن نظرات و تماشای فیلم های Youtube درباره مارک مبلی که قصد خرید آن را دارید ، هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

همیشه به هنگام مسافرت رفتن، خرید تجهیزات سفر از جمله فلاسک و بشقاب و چادر مسافرتی و … مورد نیاز است. چه بهتر است که از لوازم و وسایل مخصوص سفر به جای لیوان شیشه ایی و بشقاب چینی و غیره استفاده کنیم.

زمانی از تجهیزات مخصوص سفر استفاده کنیم بار سبکتری داریم و می توانیم لوازم بیشتری را در حجم کمتری داشته باشیم.

نتیجه
خرید مبلمان اتاق خواب باید فرایندی طولانی باشد که نیاز به تحقیق دارد. مانند هر سرمایه گذاری ، هرگز توصیه نمی شود که به فروشگاه بروید و اولین تختی را که می بینید بدون دو بار فکر کردن انتخاب کنید. چه کسی می خواهد به تختی که در واقع بیش از حد فضای موجود در اتاق است ، گیر کند؟ یا مجبور به استفاده از کمدی برای لباس هایشان خیلی کوچک هستند؟

همچنین بخوانید: انگشتر طلا ، مدل های مختلف کیمونو ، لیزر موهای زائد ،

با وقت گذاشتن و انجام تکالیف می توانید از همه این داستان های ترسناک جلوگیری کنید. با کمی صبر و شانس ، مطمئناً می توانید مبلی پیدا کنید که کاملا مناسب شما و اتاق خواب شما باشد.

https://www.urdesignmag.com/architecture/2019/11/02/things-to-consider-when-buying-furniture-for-your-bedroom/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید